Bella Brandt

Direktlänk till inlägg 11 juni 2011

fredag!

Av Bella Brandt - 11 juni 2011 00:17

Hejj


Idag har jag varit i skolan :P inte gjort så mkt.  

Efter skolan gick jag bara hem och chillade men hade brottom till Handbollsavslutningen där vi spelade en beachhandbolls turnéring med p97:p Vi kom 3:a, 

Sen skulle vi cykla upp till Borgebyhallen och grilla hamburgare. Sen satte vi oss och kollade på när p97 mötte MFF i fotboll. Det va skojj.


Sen har jag varit med Cassandra, Petter, Marcus, Simon, Louise S, Malin H, Malin A, Anna Bi, Matin, Jake, Filip, Jacob, Olle och Linn. Vi cyklade till stranden och jag och Louise fick en ny kompis :D hon hette Jasmin och va 5 år.  ;P Hon gillade hästar och hennes lillasyster Rebecka gillade Aladin.. hahaha


Sen gick vi ut på bryggan där Malin, Malin och Anna stannade. Vi andra gick :P Cassandra skulle hem och då var vi inte så många kvar. Vi cyklade till skolan och gick upp på taket :$ thihii sen när vi om ner så hade ngn äggat min cykel -.-.-.-.-.-


Hejdååå  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella Brandt - 5 juli 2011 11:19

HALLÅ?? glöm inte min andra blogg :O grymt besviken :(    http://isabellebrandt.blogg.se/ ...

Av Bella Brandt - 28 juni 2011 00:57

hejj     Nu ska jag lägga ner med bloggplatsen så jag har en ny blogg nu! :DDDD   gå in på min nya :D   http://isabellebrandt.blogg.se/            ...

Av Bella Brandt - 26 juni 2011 19:53

Hejj   Idag har jag haft en dag med pappa typ, Vi lämnade vi först Louise på tågstationen. Hon åkte till Stadium sportscamp :) (jag åker om 2 veckor)    Sen åkte jag och pappa hem och sen åt vi frukost och så och sen åkte vi till Nova lund.  ...

Av Bella Brandt - 25 juni 2011 16:28


RÖSTA PÅ MIN KLÄNNING!  

Av Bella Brandt - 25 juni 2011 00:50

Hejj    Jag kom precis hem från att ha firat midsommar med några famlijer :) Det var en såå söt liten tjej som var efter mig hela tidfen :P hahah  stalkeeer   Jag är iaf helt proppmätt och kan typ inte röra mig :P Vi har ätit supermycket....

....

Klockan :D

Presentation


Kolla in min presentation!

Besökräknare

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Inlägg
 Videor
 frågor och svar

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards