Bella Brandt

Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

........

Av Bella Brandt - 16 juni 2011 21:29

hejj


kul att allt i förra inlägget faila -.-


jag glömde lägga upp bilden på byxorna som jag köpt:

   


Dem


Sen skrev jag fel på länken så här är den rätta: KLICKA 


-------


Idag var jag först med Josefin och Som. Sen hade Louise tråkigt så hon fick oxå komma. Vi va på glasskiosken och sen nere vid havet. Sen stack vi hem till Olivia Lidfors och hade kul. Sen stack vi till grillen och sen var det fotbollsträning :) 


Imorgon ska jag, Josefin och Clara på Sweden Models castingen haha mest för skoj skull :D Det blir kuul! :D


hejdåå 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella Brandt - 5 juli 2011 11:19

HALLÅ?? glöm inte min andra blogg :O grymt besviken :(    http://isabellebrandt.blogg.se/ ...

Av Bella Brandt - 28 juni 2011 00:57

hejj     Nu ska jag lägga ner med bloggplatsen så jag har en ny blogg nu! :DDDD   gå in på min nya :D   http://isabellebrandt.blogg.se/            ...

Av Bella Brandt - 26 juni 2011 19:53

Hejj   Idag har jag haft en dag med pappa typ, Vi lämnade vi först Louise på tågstationen. Hon åkte till Stadium sportscamp :) (jag åker om 2 veckor)    Sen åkte jag och pappa hem och sen åt vi frukost och så och sen åkte vi till Nova lund.  ...

Av Bella Brandt - 25 juni 2011 16:28


RÖSTA PÅ MIN KLÄNNING!  

Av Bella Brandt - 25 juni 2011 00:50

Hejj    Jag kom precis hem från att ha firat midsommar med några famlijer :) Det var en såå söt liten tjej som var efter mig hela tidfen :P hahah  stalkeeer   Jag är iaf helt proppmätt och kan typ inte röra mig :P Vi har ätit supermycket....

....

Klockan :D

Presentation


Kolla in min presentation!

Besökräknare

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Inlägg
 Videor
 frågor och svar

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards