Bella Brandt

Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

Laserdome!

Av Bella Brandt - 25 februari 2011 22:17

hey! 


Har haft bajskul idag ! :D 


Först kom Som hit och vi säära oss lite :D och sen så skulle vi på laserdome med Amelie Lykkegaard, Mig, Louise, Som, Ella, Josefin, Malin Anderberg, Olivia Lindfors och Rebecka! 


Vi skulle ta bussen och såklart så sitter alla utom jag, Louise och Som på bussen och så åker den -..- ! pappa var på jobbet och Jonathan var i Lund.  Så vi fick mixa och hålla på och tillslut så fick vi tag på farmor som körde oss för annars hade nästa buss gjort att vi kommit försent ... MEN DET GICK BRA IAF!


när vi kom dit tog vi lite särbilder :P De kommer i slutet av inlägget :D 


Sen skulle vi spela och vi va 40 pers och när vi stod i det rummet där man ska gå igenom regler och sånt och så hör man ngn som skriker osså e det josse som bah : -MEN KUL ATT MAN SER NÅT DÅ! -..- !

hahahahahhaahhahah 

Det va några askonstiga killar där som stalka heeela tiden ... bajsbarn :P 


Sedan stack vi till entré helt svettiga x) höhö alla va astörstiga så vi köpte varsin läsk och sen gick vi till BK och handlade handburgare :)))) 

Sen gick vi bara runt lite och sen 19.50 så var det bara jag, Som och Ella kvar och då åkte vi hem :D


Sen när vi skulle av vid medborgarhuset så trycker vi på "stop" knappen typ 10000 gr men shaffören bara igga och körde vidare -.- så vi fick gå av vid centrum och ella fick gå dubbelt så långt hem :( stackare i typ    - 2 grader 


Sen skulle Som hem och pappa körde henne till hofterup och jag följde med ;P


Här kommer lite bilder av dagen :


   på burgerking x) ! Jag Som och Olivia


   våra läskflaskor :P HAHAHAH Random bild x) jag Som och Olivia


  


Hahha sweet bild på Olivia xP 


   Ella :D 


  

Mkt vacker bild från Laserdomet :P Halva ella, Malin, Becka och Josse


   En annan vacker bild x) Jag, Olivia, Ella, Malin, Rebecka och Josse


  

En korv med bröd :)


   Jag som tyckte Louise kunde få en tomat :D VARSÅGOOD


   Josse äter hamburgare :D   <--- haha venne vf jag tog den x)


   SWEET!


   MINA !!


   Amelie som inte ville visa sig :( 



Nu sover iaf Amelie här och nu ska jag dra!! see yaa!

 
 
Ingen bild

Kebab-man!(ssssseeeeebbbbbeeeee!!^^)

26 februari 2011 10:33

Haha kul bilder ;)

 
Ingen bild

bella

26 februari 2011 13:59

HAHA :p

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella Brandt - 5 juli 2011 11:19

HALLÅ?? glöm inte min andra blogg :O grymt besviken :(    http://isabellebrandt.blogg.se/ ...

Av Bella Brandt - 28 juni 2011 00:57

hejj     Nu ska jag lägga ner med bloggplatsen så jag har en ny blogg nu! :DDDD   gå in på min nya :D   http://isabellebrandt.blogg.se/            ...

Av Bella Brandt - 26 juni 2011 19:53

Hejj   Idag har jag haft en dag med pappa typ, Vi lämnade vi först Louise på tågstationen. Hon åkte till Stadium sportscamp :) (jag åker om 2 veckor)    Sen åkte jag och pappa hem och sen åt vi frukost och så och sen åkte vi till Nova lund.  ...

Av Bella Brandt - 25 juni 2011 16:28


RÖSTA PÅ MIN KLÄNNING!  

Av Bella Brandt - 25 juni 2011 00:50

Hejj    Jag kom precis hem från att ha firat midsommar med några famlijer :) Det var en såå söt liten tjej som var efter mig hela tidfen :P hahah  stalkeeer   Jag är iaf helt proppmätt och kan typ inte röra mig :P Vi har ätit supermycket....

....

Klockan :D

Presentation


Kolla in min presentation!

Besökräknare

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Inlägg
 Videor
 frågor och svar

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards