Bella Brandt

Direktlänk till inlägg 27 april 2011

MyDay

Av Bella Brandt - 27 april 2011 15:24

hej


Idag vakna jag halv 7 för att jag dusha igår kväll så mitt hår va afro och de va nt snyggt så jag plattade det. fasst de tog bara 10 min :D

Sen blev jag klar halv 8 så jag titta på "vakna med the voice" till 8 :)

Sen drog jag till skolan :P


Onsdagar e som vanlig den tråkigaste och långsamaste dagen på hela veckan.

Förat spanska, sen engelska, sen fysik, slöjd (det roligaste på dagen), matte och sen SO. Fasst vi hade ingen SO idag för vår lärare va sjuk och sen vår vikarie Marcus kunde inte ha oss för han skulle ner till fritids och ha småbarnen.



Så himla sorgligt    en liten kille i ettan dog igår på vår skola under skoltid. Han fick typ ett epelepsi anfall och sen slutade han andas och kunde inte räddas :( flaggan var på halv stång och alla var jätteledsna. Stackars föräldrar (och barnet förståss som bara fick leva i 7 år).

R.I.P David Bratt! 


Nu ska jag göra läxor -.- see ya! 

 
 
amanda

amanda

27 april 2011 19:57

haha asså våra fotbollslags loggor ser fan likadana ut x)

http://bloggenamandas.blogg.se

Bella Brandt

27 april 2011 21:08

haha fett :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella Brandt - 5 juli 2011 11:19

HALLÅ?? glöm inte min andra blogg :O grymt besviken :(    http://isabellebrandt.blogg.se/ ...

Av Bella Brandt - 28 juni 2011 00:57

hejj     Nu ska jag lägga ner med bloggplatsen så jag har en ny blogg nu! :DDDD   gå in på min nya :D   http://isabellebrandt.blogg.se/            ...

Av Bella Brandt - 26 juni 2011 19:53

Hejj   Idag har jag haft en dag med pappa typ, Vi lämnade vi först Louise på tågstationen. Hon åkte till Stadium sportscamp :) (jag åker om 2 veckor)    Sen åkte jag och pappa hem och sen åt vi frukost och så och sen åkte vi till Nova lund.  ...

Av Bella Brandt - 25 juni 2011 16:28


RÖSTA PÅ MIN KLÄNNING!  

Av Bella Brandt - 25 juni 2011 00:50

Hejj    Jag kom precis hem från att ha firat midsommar med några famlijer :) Det var en såå söt liten tjej som var efter mig hela tidfen :P hahah  stalkeeer   Jag är iaf helt proppmätt och kan typ inte röra mig :P Vi har ätit supermycket....

....

Klockan :D

Presentation


Kolla in min presentation!

Besökräknare

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Inlägg
 Videor
 frågor och svar

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards