Bella Brandt

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Bella Brandt - 11 maj 2011 23:31

Här kmr lite svar på frågor:


anonym: Vad är din facebook? :) 

Bella: Klicka HÄR för att komma in på min facebook profil.


VJDÖSA: Hur gammal är du? :P hehe

bella: 13 fyller 14 den 3 november


felicia: Vilket är ditt favorit mysplagg? ..

Bella: ett par korta pyamasshorts och en förstor tröja :D myys


felicia: vilket är ditt favorit vardagsplagg? ..
Bella: sommar: jeansshorts, linne.
          Vinter: tights, linne, tröja, hood


Olliviaa: har du och din kompis en Justin Bieber novell? JAG ÄLSKAR JUSTIN!

Bella: japp! klicka HÄRför att komma in på den. JAG ÄÄÄLSKAR HONOM!


Kalle: Hur många Justin Bieber afischer har du?

Bella: 22 :D


Biieeeberfan nr 1: har du träffat Justin irl?

Bella: näe :( jag va på hans konsert men träffa honom inte :'(


Simon: JAG FATTAR INTE HUR DU KAN VA SÅ SNYGG!

bella: öhm.. kejj... tack :P


anonym: du e jäätteeee söt och snygg!

bella: gracias!


FORTSÄTT SKRIVA FRÅGOR! BYEE

Av Bella Brandt - 11 maj 2011 18:47

Hejj

JAG HAR NOG FÅTT DET ALLVARLIGASTE BIEBERFEVERN MAN KAN FÅ :S 

Idag var jag i skolan :P vi hade först spanskaprov, tror det gick helt okej :D

Sen på slöjden gjorde jag klart min Justin Bieber kudde, så nu kmr jag sova sååå gott! Sen har jag en ny plansch :D så nu har jag 8 planscher typ 200000 bilder.


Efter skolan så hade alfred med sig vattenballonger ? o.O så vi kastade lite :D mest på lucas B.. thihihihihi


Sen har jag varit och shoppat med syster min, där träffade vi malin, linn och ebba :) 

vi shoppade ett par shorts, ett linne och JB planschen.  


BILDER:

 




   

Den fasst begie ist för vit.


   min kudde


   planschen


BYEE 

....

Klockan :D

Presentation


Kolla in min presentation!

Besökräknare

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Inlägg
 Videor
 frågor och svar

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards