Bella Brandt

Direktlänk till inlägg 4 maj 2011

lite bilder

Av Bella Brandt - 4 maj 2011 20:30

Hejj


Idag så e det onsdag och då är det bajstråååkigt! -.-

Först hade vi spanska och vår lärare var borta så vi hade vår handbollstränare istället :D haha det va kul för han kunde inget så vi bara chilla lite ^^ jag och Josefin satt bara och lyssna på Justin Bieber :P

Sen hade vi engelskaprov :S gick ganska bra faktiskt men Ulla kommer alltid med en massa överrakningar -.- så vem vet?

Sen hade vi fysik.. då satt jag och ella och lyssnade på.... JUSTIN BIEBER! fasst vi lyssnade oxå på Sten!

Sen hade vi slöjd och där gör jag en ... Justin Bieber kudde hahaha .. de e mycket JB i mitt liv :P Sen hade vi matte och jag gjorde en mattediagnos som jag hoppas det gick bra på :S


Sen hade vi SO.. HAHAHAH det var jättekul idag för Caroline vår lärare gick ut ur klassrummet en gång, och då  gick Jacob in och satte sig i ett skåp. Sen fick vi ha musik på och helt plötsligt så börjar det ringa inne ifrån skåpet (Caroline vet inte att Jacob sitter där inne) och hon går fram och letar överallt efter mobilen som ringer och sen när hon ska öppna skåpet så hoppar Jacob ut och Caroline blev jätterädd och hoppar till jättehögt. haha de va kuul!

---

Jag gick nyss till ica och köpte choklad, var suuupersugen på världens godaste choklad!

   


goood!


Såhär ser väggen ut ovanför min säng :P men de e bara början haha

   

c ya KOMENTERA! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella Brandt - 5 juli 2011 11:19

HALLÅ?? glöm inte min andra blogg :O grymt besviken :(    http://isabellebrandt.blogg.se/ ...

Av Bella Brandt - 28 juni 2011 00:57

hejj     Nu ska jag lägga ner med bloggplatsen så jag har en ny blogg nu! :DDDD   gå in på min nya :D   http://isabellebrandt.blogg.se/            ...

Av Bella Brandt - 26 juni 2011 19:53

Hejj   Idag har jag haft en dag med pappa typ, Vi lämnade vi först Louise på tågstationen. Hon åkte till Stadium sportscamp :) (jag åker om 2 veckor)    Sen åkte jag och pappa hem och sen åt vi frukost och så och sen åkte vi till Nova lund.  ...

Av Bella Brandt - 25 juni 2011 16:28


RÖSTA PÅ MIN KLÄNNING!  

Av Bella Brandt - 25 juni 2011 00:50

Hejj    Jag kom precis hem från att ha firat midsommar med några famlijer :) Det var en såå söt liten tjej som var efter mig hela tidfen :P hahah  stalkeeer   Jag är iaf helt proppmätt och kan typ inte röra mig :P Vi har ätit supermycket....

....

Klockan :D

Presentation


Kolla in min presentation!

Besökräknare

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Inlägg
 Videor
 frågor och svar

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards