Bella Brandt

Direktlänk till inlägg 19 maj 2011

frågoor

Av Bella Brandt - 19 maj 2011 15:47

1. Har du fått en kyss den här månaden? Nope


2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? kompisarna i skolan ;)


3. Hur lång är du? 173 cm


4. Vad väger du? typ 55 :P 


5. Vilken är den senaste filmen du sett? En film på spanskan


6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: världen kommer gå under på lördag !


7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa, men smsar oftast


8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta


9. När såg du senast din mamma? 17 februari :( världens sorgligaste datum


10. Icke godkänt i något ämne? Nope :)


11. Mvg i något? Yes flera ;)


12. När vaknade du idag? 07.08 .. true


13. Vilken är din favoritplats? THAILANNDDDD


14. Vilken plats föredrar du minst? typ.... Alaska.. hatar att frysa :S 


15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Stratford, Usa elr sthlm


18. Hur många kuddar har du i sängen? 1, Justin Bieber kudden ^^ 

19. Var har du bott/bor? Bjärred :P endast


20. Tycker du om kinamat? NEEJ


21. Tycker du om kaffe? nää :( öhhh


22. Vad dricker du helst till frukost? mjölk :D mmmmmmm


23. Kan du spela poker? Nope


24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Min tvilling? 


25. Vill du ha barn? Japp, många :D 


26. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska, spanska.. 


27. Har du någonsin åkt ambulans? nee


28. Föredrar du havet eller en bassäng? BASSÄNG!


29. Vad spenderar du helst pengar på? Shopping! 

 
30. Är du cool? KLART JAG E ? :D


31. Kan du rulla med tungan? JAA! stoolt


32. Vem är den roligaste människan du känner? typ olivia lindfors ;P 


33. Vad har du för ringsignal? Never say Never by JUSTIIIN


34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Yes ;)

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en perm :P  

36. Kan du byta olja på bilen? Har man inte bensin?...

37. Vilken var den senaste boken du läste? don't remember

38. Har du haft sex under de senaste två månaderna?  nee? 

39. Dansar du i bilen? Aaahhh :P 

40. När var du i kyrkan senast? igår :P 


41. Hur många hål har du i öronen? ett i varje, om man inte räknar med det man hör ifrån -.-

42. Har du någon piercing? Nej, men vill ha i naveln jäääättemkt

43. Har du någon tatuering? Nope, kmr inte ta det heller

44. Gillar du någon just nu ? Yes. fasst Justin slår toppen med storm!

45. Har du provat droger? Nej??

46. Provat röka eller snusa? Nope

47. Har du pojkvän/flickvän? Nej

48. Vad är ditt mobil nummer? 0768-dont call me-02

49. Vad ska du göra ikväll? Plugga & duscha :P


50. Har du några syskon? Japp...två storebröder och en tvillingsyrra...

51. Hur mycket pengar har du på din mobil? hur mkt jag vill :D 


52. När såg du senast din pappa? iiiiiiii tisdags .. han e i sthlm


53. hur gammal e du? inte så gammal xP nä men 13 (14 i november)


54. om du får en pojke vad ska han heta?  namn: Justin eller Rasmus


55. om det blir en tjej? moa! 

 
 
Ingen bild

Clara

19 maj 2011 16:06

och veeeeem fick du den ifrån..? ;)

Bella Brandt

19 maj 2011 16:27

kaaaaaaaaaaaanske dig :$

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella Brandt - 5 juli 2011 11:19

HALLÅ?? glöm inte min andra blogg :O grymt besviken :(    http://isabellebrandt.blogg.se/ ...

Av Bella Brandt - 28 juni 2011 00:57

hejj     Nu ska jag lägga ner med bloggplatsen så jag har en ny blogg nu! :DDDD   gå in på min nya :D   http://isabellebrandt.blogg.se/            ...

Av Bella Brandt - 26 juni 2011 19:53

Hejj   Idag har jag haft en dag med pappa typ, Vi lämnade vi först Louise på tågstationen. Hon åkte till Stadium sportscamp :) (jag åker om 2 veckor)    Sen åkte jag och pappa hem och sen åt vi frukost och så och sen åkte vi till Nova lund.  ...

Av Bella Brandt - 25 juni 2011 16:28


RÖSTA PÅ MIN KLÄNNING!  

Av Bella Brandt - 25 juni 2011 00:50

Hejj    Jag kom precis hem från att ha firat midsommar med några famlijer :) Det var en såå söt liten tjej som var efter mig hela tidfen :P hahah  stalkeeer   Jag är iaf helt proppmätt och kan typ inte röra mig :P Vi har ätit supermycket....

....

Klockan :D

Presentation


Kolla in min presentation!

Besökräknare

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Inlägg
 Videor
 frågor och svar

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards