Bella Brandt

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Bella Brandt - 5 april 2011 21:19

hejj!


Nu har jag precis varit och tränat handboll :D damn I like to run! fett skönt att aldrig bli trött! jag va sjuk i 2 dagar och gick ner 2 kilo och sen dess har jag aldrig blivit trött en enda gång jag har varit och sprungit någonstans! asnajs!


Sen har jag ätit biffstroganoff :D gött de me :D och nu sitter jag såklart och tittar på JB klipp på U2be :$ suprise! 


Sen gör jag läxa också ... :( Engelska, Spanska och ngt med samhälle och regler -.- 

bull 


Hejdåå! 


Louise som inte hade ngt liv när jag sov xP   

Av Bella Brandt - 5 april 2011 12:38

hejj!


Nu har jag håltimme och är hemma och sitter med ngn konstig kräm i ansiktet som ska göra att utslagen går bort tydligen :D


Inte kul att gå till skolan med massa utslag i ansiktet -.-

alla bah : "har ngn slått dig!"

kuul

Ja.. jag va tydligen allergisk mot färgämnen -.- kan inte äta godis, dricka läsk eller äta ketchup -.- 



yeye not much to do about it...


Lyssnar såklart på JB :D

Denna låten e fin :

 


Hejdåå! 

....

Klockan :D

Presentation


Kolla in min presentation!

Besökräknare

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Inlägg
 Videor
 frågor och svar

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards