Bella Brandt

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Bella Brandt - 18 april 2011 22:36

Hej!


Nu är jag hemma hos clara :) vi skulle göra en ny så typ musikvideo idag. och när vi filmade nere vid havet kom en liten konstig gubbe och ville typ vara med i filmen ?

Han ställde sig ungefär 2 meter ifrån oss och bara stod där och ville inte flytta sig haha. så vi fick sätta os ner och vönta tills han gick xP särgubbe ..

Sen cyklade vi runt lite överallt och snackade om allt möjligt :)

myyys


Men nu är vi inne på datan lite..

Här är en bild på mig från igår :P

 


Hejdå

Av Bella Brandt - 18 april 2011 13:33

Hej 


Vi förlorade mot dalhem med myycket! 

Det va nog den sämsta matchen vi spelat...NÅGONSIN! det va fan pinsamt :S 

Men vi är iaf top 4 i skåne :) 


Igår va jag me clara och vi gjorde en musikvideo typ till "baby" hahahahha det va askul :D 

Nu e hon och spelar in en film i helsingborg :D hoppas de går bra 


Igår efter matchen så åkte jag, Louise och pappa ut till en skog typ och tog lite bilder och plockade blommor :P 


här är några bilder som jag tog:


       

Här är några bilder på oss :p 


 

Louise


   

Pappa

 

Jag

 

Louise

 

Jag

 

Louise

   

Jag och Louise


Och här några från matchen:

       


HEJDÅÅ! komentera

....

Klockan :D

Presentation


Kolla in min presentation!

Besökräknare

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Inlägg
 Videor
 frågor och svar

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards