Bella Brandt

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Bella Brandt - 6 mars 2011 19:11

hejj!


Idag var min morbror, kusin och min morbrors sambo typ här och vi gick ner till kallbadhuset och fikade.

De har 3 hundar som oxå kom med :D

Sen gick de hem och jag gick ut på gatan och rullade med jakob :)

Sen har jag bakat hallongrottor :D recept:


Ingredienser

FYLLNING

Gör så här


Blanda samman mjöl, socker, bakpulver och vaniljsocker i en skål.
Skär matfettet i mindre bitar och tillsätt det.
Arbeta snabbt samman till en deg, gärna i matberedare.
Om du låter degen vila en liten stund i kylen blir den lättare att hantera.
Forma degen till valnötsstora bollar. Sätt ugnen på 200°C.

Lägg i muffinsformar på plåtar.
Gör en fördjupning i varje kaka och klicka i lite sylt.
Grädda mitt i ugnen i ca 10 minuter. Låt kallna på galler.



------


Sen åkte jag, Louise och pappa till Nova Lund och handlade skor till mej :D

såhär såg dem ut:



de är skööna !


Snart är det Solsidan! FTW!!


puss och kram skumbanan!

Av Bella Brandt - 6 mars 2011 09:47

hej!


Sorry att jag inte bloggat på länge men det har varit ngt konstigt med bloggplatsen så jag har inte kunnat spara mina inlägg :S


men i förrgår så tog jag, clara, Louise och elin modellbilder i malmö på

"model lab". vi ska åka och titta på dem idag och se om vi ska köpa någon. men här är 3 av mina suddiga bilder:


        


Komentera vad ni tyckte :D

------


som ni ser har jag bytt header men ni får säga om jag ska byta tillbax för det lutar lite åt det hållet   .

------


Igår spelade vi handbollsmatch mot OV helsningborg och vann med 14-16 :D

Jag fick jäätteont i min rygg och så fick jag spela match med det så nu har jag aaaaaaaaaasont i min rygg :(


MEN JAG ÄR GLAD! för jag ska se "NEVER SAY NEVER" på premiären!!!!!!!!!!!

LOVE JUSTIN BIEBER ´4 EVER!

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!


-----


puss hej komentera!

....

Klockan :D

Presentation


Kolla in min presentation!

Besökräknare

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Inlägg
 Videor
 frågor och svar

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards