Bella Brandt

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Bella Brandt - 24 mars 2011 21:28

Tjena! 


Nu sitter jag i sängen och gör läxor.. Fysik och Engelska .. päällaa


Idag så va jag i skolan och det va som mest 14 grader ute :D:D:D:D asskönt så under lunchen så gick jag, ella och elin ut och satte oss helt random på assfalten och sola lite :P sen fick vilust och gå hem till mig och hoppa studsmatta i linne och tights endast ^^ och så åt vi glass thihi så vi skippa lunchen :P


Vi tog lite bilder men de får komma sen :D

Sen så skulle vi ha gympa så då gick vi tillbax igen :( 

På gympan skulle vi hitta på en dans till popular


 

den är asdålig jag  vet -.- 


Men det gick inte så bra för vi fick 10 minuter på oss :/


Sen hade vi lite annat och sen hade vi ett prov :S

Men hon ville inte ha tillbax proven efter se de fick man slänga om man inte ville ha det själv? whutt? yeye nver mind

---


Sen är pappa i Sthlm så farmor är här nu .

--


Sen har jag precis varit på fotbollsdommar utbildning, så nu kan man tjäna lite extra pengar på de :D gött !


Hej dååe :D 

....

Klockan :D

Presentation


Kolla in min presentation!

Besökräknare

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Inlägg
 Videor
 frågor och svar

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards