Bella Brandt

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Bella Brandt - 28 mars 2011 21:47

Hello!! 


Är jätteglad och tror att jag snart spricker så glad jag e!

längtar grymt mycket till fredag   

---


Idag fick jag nackspärr precis innan gympan så  det kunde jag inte va med på :( 

Sen har jag gått och tittat åt höger hela dagen :p


Sen hade vi musik :P och jag skulle spela gitarr och då tittar man åt vänster för att se vilka akord man tar och såklart så tittar jag ju åt höger så det gjorde asont!!:(

---

Sen skulle jag på handboll men fick hoppa över den idag ... men så var jag så rastlös att jag bara var tvungen att gå ut och springa, så det gjorde jag :P typ 3 km bara  x)

Men det gjorde duktigt ont, men det var det värt ^^ gillar att springa .

Och det måste ha sett helt cp ut haha xP när jag titta åt höger hela tiden haha


Sen tittade jag på Ullared  och gjorde engelskaläxa :P

 och nu har jag precis dushat :D


hejdåÅ! :D  


   


....

Klockan :D

Presentation


Kolla in min presentation!

Besökräknare

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Inlägg
 Videor
 frågor och svar

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards