Bella Brandt

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Bella Brandt - 22 mars 2011 18:37




 


MOLLE: Vilken kille har du varit tsm med längst? vet random fråga XP


Bella: ehm.. en när jag gick i 3:an men vem... dam, dam , daaaam lista ut det själv xP


Jenny!: Har du gillat Justin Bieber länge? ungefär hur länge? :)
jag älskar honom!<3


Bella: faktiskt inte så länge :p som jag skrev i ngt inlägg så drömde jag en dröm om honom och sen efter det började jag gilla honom :D Jag älskar oxå honom!


Rebexa: Du kan inte veta vem jag är för jag använde ett hemligt namn................men är du bög? 


Bella: Nää? vem kan du vara? har möjligt vis Rebecka Winberg någon aning? 

och ja det e väl klart jag e bög?! hahahaha nä det e jag inte xP


Anonym: har du någon gång strulat med någon? 


Bella: hahahaha ja :P  


Sara: Vilken är din favorit kaka?


Bella: ehm.. cheesecake ! muuuuuuums :D i love it


hejsan: Var köpte du pärlorna? Och hur mycket kostade dom? 


Bella: Jag köpte dem på Guldfynd för 30 :- 


   

 så såg dem ut


Bajskorven: Vilken Justin Bieber låt är din favorit ??


Bella: vackert namn :P Jag har 4 favvosar :P "pray" "Never say never" "down to earth" och "That should be me"  


Hampussss: Hur kan du va så snygg?!


Bella: Hhahah tack i guess :P ? Jag tkr inte att jag e snygg :P  men jag .. har antagligen snygga föräldrar xP  sen fixar lite smink hela saken x)  




HEJDÅÅ! Hoppas ni fick det svar ni ville !


     

Av Bella Brandt - 22 mars 2011 16:37

tjeena!


Nu har jag ritat en bild på JB!


     


   


Jag ritade andra kläder :P


....

Klockan :D

Presentation


Kolla in min presentation!

Besökräknare

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Inlägg
 Videor
 frågor och svar

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards