Bella Brandt

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Bella Brandt - 9 mars 2011 21:46

hejj


Idag har jag varit i skolan :/ onsdagar är nog den tråkigaste dagen ever :(


  • spanska
  • engelska
  • NO
  • slöjd (sy)
  • matte
  • SO

Boriing


Sen efter skolan så var jag med Rebecka och Olivia :D

Vi gjorde amerikanska pankakor ! mkt gött!! !


Jag och Rebecka är inte CP....eller kanske ibland....eller ganska ofta.... OKEJ! HELA TIDEN -.- !!

Vissa är lite CP och vissa är bara helt normala och söta. Inget man kan hjälpa :O

HAHAHAHHAHAH där kom lilla viktigpettern Bella!


på tal om normal och söt:

JUSTIN DREW BIEBER!!! <3333

 

Som ni kanske märker så har jag blivit kär i Justin Biber :D

Jonathans komentar (min storebror) : De ju bara pinsamt!! -.-

men han ha feel! :D

 

HAHAHAHA det är faktiskt rätt roligt hur jag började gilla JB :P

Jag gillade inte honom innan faktiskt. Typ kallade honom gay och sånt :/ men sen drömde jag en dröm om honom förra veckan elr ngt och då var han jättesnäll i drömmen och sen tittade jag på klipp på U2be och han va så snäll mot alla fansen... och sen var han ju såklart JÄTTESÖÖT! och så märkte jag efter ett litet tag att han faktiskt sjöng bra :P SOO That´s my story :) !

 

Här är 1 klipp som jag gjorde precis x)

han va så gullig när han va liten x)


Nu kom Louise hem precis från handbollsmatch och de vann mot Halmstad med 12-7 :D ! grattz


Nu ska jag göra lite annat så see yaouu!

  

....

Klockan :D

Presentation


Kolla in min presentation!

Besökräknare

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Inlägg
 Videor
 frågor och svar

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards