Bella Brandt

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Bella Brandt - 27 mars 2011 23:13

JAG SKA PÅ JUSTIN


BIEBERS KONSERT PÅ


FREDAAAAG!!!!!!!


GAAAAAHHHH


LÄÄÄNGTAR!!!! <3 <3 <3


sry

Av Bella Brandt - 27 mars 2011 10:49

Hejj 


Sorry att jag inte skrivit på 2 dagar :(


Mina dagar:


I fredags så var jag i skolan ... 

haha sen när vi hade slutat och skulle hem så hittde inte jag mitt lås när jag skulle låa mitt skåp, så jag gick hem med Som utan att låsa skåpet :P 

Sen när vi sitter hemma så ringer Lucas Björk och bah:  Vaarför har jag ditt lås i min bakficka? 

jag: öhmm? vettåfän .. kom och lägg den i brevlådan ! xP

Så den låg i brevlådan senare thihi ... tack lucaas 


Sen gick Som hem och jagskulle på handbollsträning :D

När jag kom hem så var Amelie och Eleni hod oss :D 

De skulle sova över. Vi gjorde vofflor och åt chips. Sen försökte vi göra "anden i glaset" men det funka intee :(


Sen somna vi och på morgonen så gjorde vi pannkakor ^^ 

Sen solade vi och så kom Clara, Som och Rebecka ;D


   bild av clara http://clarabostrom.devote.se/ fasst So och Clara saknas på bilden :(  


 Sen gick Amelie och Eleni hem och vi andra gick hem till Clara :P 

Sedan cyklade vi till Borgebyhallen och tittade på p97 som spelade handboll men gick efter första helvlek xP  


Vi skulle ha gäster på kvällen så de fick gå hem :(

Vi hade earth hour och släckte i hela huset :P rätt mysigt att sitta och spela spel med tända ljus :)


---

Nu sitter jag och läser "myJBstory" (mtjbstory.blogg.se)  den e grym!


Senare ska jag ut och hoppa studsmatta och sen får vi se vad jag gör :/ jag skulle träffa Som men hon fick inte :(


puss hej ! <3 



....

Klockan :D

Presentation


Kolla in min presentation!

Besökräknare

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Inlägg
 Videor
 frågor och svar

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards